Presentació

La Secció Sindical CSI.F (Central Sindical Independent i de Funcionaris) de la Universitat Miguel Hernández, té el plaure de saludar-vos i donar-vos la benvinguda.

Des dels nostres orígens en el món sindical, hem apostat per fer un sindicat al servei dels treballadors amb una clara vocació d’independència. Els seus estatuts li permeten ser un sindicat modern, dinàmic, negociador i resolutiu.

Tots els que formem part d’aquest projecte hem de treballar cada dia amb il·lusió, entusiasme i lliurament.

CSI.F, és un dels sindicats majoritaris en les Administracions Públiques. El nostre repte i compromís és treballar des del diàleg i la negociació per a la millora de les condicions sociolaborals i la defensa dels drets dels treballadors. El nostre objectiu consisteix a demostrar que existeix una forma diferent de defensar als treballadors; que la participació, la negociació professional i responsable, enriqueix a la societat.

Tots els companys que formem part de la Secció Sindical CSI.F de la Universitat Miguel Hernández estem a la vostra disposició per al que necessiteu.

Gràcies per confiar en nosaltres.

Secció Sindical CSI.F UMH